neslihan

bazen en zor şey insan kalabilmektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yaşarken de orada olmayan birinin yokluğunu hissetmek zordu belki.
bir daha asla gelmeyecek olmasıdır, hayatı bu kadar tatlı kılan.
umut o tüylü şeydir ruha tüneyen şakıyıp durur sözsüz ezgisini hiç ara vermeden
Uyumakla biter yalnızca İnsanın kalp ağrısı ve binlerce sarsıntı Tenin miras aldığı -W.Shakespeare