nnnn

nnnn
@nnnn12_
Günlüğüm, arşivim,hislerim, öğrendiklerim..

nnnn

, bir kitabı okumaya başladı
İlber Ortaylı
7.6/10 · 65,2bin okunma
Reklam
Arkadaşlar sıkılma sendromu diye bir şey var mı acaba ya? Ben her şeyden sıkılıyorum. Çalışmaktan, oturmaktan, uğraşmaktan, okumaktan, izlemekten,uyumaktan, dinlenirken bile sıkılıyorum. Deliricem galiba.
“Bir aralar evden dışarı çıkmak istemiyordum, şimdi aşırı sıkılıyorum, sürekli dışarı çıkmak istiyorum, evde duramıyorum..Anlamadım”
Allah’tan istemek.. Vermiyorsa vardır bir sebebi demek.. Kabullenmek.. İnanmak.. İnandığının gerçek olduğunu görmek.. Şükretmek..
“İnsanların para bulunca, statü alınca değişmelerini hayret verici gözlerle takip ediyorum. “