Spoiler içermeyen kısım;
ARKADAŞLAR İNANMIYORUM, İNANAMIYORUM!!
Aşırı gerildim, aşırı ters köşe oldum, öldüm, bittim, geberdim. LÜTFEN OKUYUN. SORGULAMADAN GİDİN OKUYUN.
Spoiler içeren kısım;
nolur beni o üçlünün yanına gömün, tam şu saniyede, şu anda beni gömün.
PATRICIA MI DİYEYİM, YOKSA SEN Mİ GERÇEK İSMİNİ AÇIKLAMAK İSTERSİN, ATRICIA?!
inanmıyorum. hizmetçi serisini kesinlikle okuyacağım, ben hayatımda ilk defa bu kadar ters köşe oldum.
ilk ters köşe kitaplarımdan zaten, ama varya... aşırı iyiydi. inanamıyorum şu anda.
AAAAAAAAAAAAAAAAA
Sakın Yalan SöylemeFreida McFadden
Arkadaşlar, çok önyargılıydım, ama kitap beni hıçkıra hıçkıra ağlattı sabahın 4'ünde.
Kitap aşırı güzeldi, çok komikti. Duygu geçişleri biraz aptalca, teröristlerin önünde özel kuvvetler timinin şakalar yapıp komutanın sevdiği kızı arayabildiği sahneler var, yazarımız özel kuvvetler görmüş mü, emin değilim. Bende görmedim ama eminim ki terörist önünde şakalar yapıp kıkırdayan bir özel kuvvetler timi yoktur.
Ayrıca Gökçen'e sinirliyim. Ama bazen de anlıyorum onu, o da haklı. Ama haksız da. Karışık bir durum.
En sevdiğim kişi kesinlikle Duru oldu, adaşım zaten.
İkinci kitabı da alacağım, güzeldi. Ama mantık hataları var gibime geldi, 1 puan oradan kırıyorum.
Kitap güzeldi, öncekinden bir tık daha sıkıcı geldi, yine de sevdiğim bir hikaye oldu. Ağladık mı, ağladık. Miyacık ve ailesine sevgiler <3
............