Peyami Safa'nın okuduğum ilk kitabı. Anlatımda, hikaye kahramanın gözünden aktarılıyor. Kısa, öz ve etki bırakan anlatım sanırım hikayenin gerçek hayattan alınmış olmasından kaynaklanıyor. Dönemin bazı kelimelerinin, günümüzde iki üç kelimeyle karşılabildiğini farkedince, keşke Türkçe'de bu zenginliğin korunmasına biraz daha dikkat edilerek özleştirme yapılabilseymiş dedim.