İnsanı yeşerten bir Hüzün, mekteptir.
Hüzünlü kalp muhabbeti celbeder.Allah (c.c) hüzünlü kalbe rahmet tohumlarını eker... çünkü hüzünler nefisleri bir potada eritiyor, onu şiddet,kibir ve gururun kir ve pasından kurtarıyor ve daha ince, mütevazı bir hale getiriyor...Siz yine de depresyona varacak kadar çok hüzne kapılmadan ,Kalbi kırık olanın duasını almaya bakın :)
Ve şunu da unutmayın iyi bir kalbe sahip olunca, çok fazla yardım eder , çok fazla güvenir ,çok fazla seversiniz ve her zaman en çok incinen siz olursunuz! ( nerden biliyorsunuz diye sormayın :)
Teoman duralı hocamızın da dediği gibi ;
Biz niye kötü olacakmışız? Onlar kötü diye . Onlar iyi olmasını öğrensinler!
Not1) Kitap okumadığımı sanan arkadaşlar :) kitap okuyorum ama şu sıra insanı ve kâinatı okumak daha iyi geliyor..
Not2) Çicek alınmadı :) Allah söz , nişan yapan ve kuruyup gidecek çiçeklere tonla para verenlerin yardımcısı olsun :)
Not3) sarı iyidir ...