“Yılbaşı kutlamayın, dinen doğru değil” dediğimizde bize “Yallah Arabistan’a”diyorlardı. Az önce bir haber gördüm Arabistan’da yılbaşı kutlamak serbest hale getirilmiş. Argüman güncelleme bekliyor arkadaşlar 😀
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Yılbaşı kutlamayın, dinen doğru değil” dediğimizde bize “Yallah Arabistan’a”diyorlardı. Az önce bir haber gördüm Arabistan’da yılbaşı kutlamak serbest hale getirilmiş. Argüman güncelleme bekliyor arkadaşlar 😀
Merhaba bu benim ilk incelemem bu yüzden biraz gerginim. Hala kendimi bu konuda yeterli görmesemde bir yerden başlamak istedim. Bu arada bu muhtemelen benim kitapta bahsedilen kusurluluk şemamdan kaynaklanıyor. Fakat yavaş yavaşta olsa şemalarımızın üzerine gitmeliyiz hayatı ancak bu şekilde keşfedebiliriz. Eğer benim gibi sosyal kaygılarınız varsa veya sosyal ilişkilerinizde sorunlar yaşıyorsanız bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim. Şemalarımızı değiştirip hayatı yeniden keşfetmek bizim elimizde.
Sevgiler
Winter