İnsanların sefalet içinde yaşamaya mahkum edildiği bir yerde insan hakları hiçe sayılmış demektir. Bu insanlara saygı duyulması için birleşmek kutsal bir görevdir.
Sefalete maruz kalanların birer serseri gibi, ilginç olmayan insanlar, suçlular gibi görülmesini engellemek gerek. Bu kesinlikle hoş görülemez bir kördüğüm.
Bilir misin, yoksullar zenginleri zenginlikleri için kıskanmazlar aslında, kıskançlık yapmalarının nedeni bence daha çok cehalettir. İçine hapsedildikleri cehaletten dolayı acı çekerler.