Herkes aslında derinlerde eşit derecede berbat durumda olsa da, oldukları kişi hakkında numara yapıyorlarmış gibi hissediyorum. Sadece içimizden bazıları bunu saklamak konusunda diğerlerinden daha iyi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben inceleme yazılarında olayı anlatanlardan çok kitabı okurken nasıl hissettiklerini ve ne düşündüklerini okumayı seviyorum bu yüzden de incelemem daha çok kendi duygularımı barındıracak, konuyu herhangi bir şekilde yazmayacağım. Uzun zamandır bu kadar akıcı bir kitap okumamıştım. Kitaba başlamamla bitirmem benim için bir oldu diyebilirim. Kitaba kendimi çok kaptırdım. Hatta bazı yerlerinde sanki kendim yaşıyormuşum gibi olup kalbim deli gibi attı. Gerildiğim bölümlerde oldu sevindiğim ve hatta “ay yok artık” dediğim bölümlerde. Doğrusunu söylemek gerekirse olayları tahmin edemedim. Şüphelerim vardı ama şüphelerimin doğru olmadığını gösteren çok durum da vardı. Bence kitabın böyle olması zaten sizi hemen içine çekiyor. Söyleyebileceğim tek olumsuz yanı kitabın sonu. Sonu yoktu benim için hangisinin doğru olduğunu bulamadım. Sadece kendi düşüncelerim ve kendi doğrum vardı. Ben kitapların açık uçlu bitmesini sevmiyorum. Fakat collen kitabın sonuna bir bölüm daha eklemiş ve yeni basımlar new chapter olarak basılmış umarım yakın zamanda türkçe çevirisi de yapılır. Neler olduğunu net bir şekilde öğrenebilirim.
Duvarımın dibindeki çatlağa gözlerimi diktim-karıncanın içine girip kaybolduğu yere. Duvarda başka karıncalar bulabildi mi, yoksa yalnızlığımı seviyor? Belki de diğer karıncalara karşı bir tiksinti geliştirmişti,benim gibi