Ah şu yorgun tarafım. İnsan tarafım. Ah şu ince düşünen ve hep kırılan sol yanım. Ah şu beklentilerimin altında ezilen fedakârlıklarım. Ah şu zorla gülüşlerim, yanağımda kuruyan gözyaşlarım. Ben bıktım, siz hâlâ bıkmadınız mı umut etmekten? İnsanlardan vefa, hayattan bir mucize beklemekten? Ben yoruldum, siz daha yorulmadınız mı kırılıp incinmekten?