zrrn

zrrn
@nrrz
AYNE NAYNEN
Bazı kapıları kapayın, gururunuzdan dolayı değil artık hayatınıza uygun olmadıkları için Paulo Coelho
Reklam
Hangi şehre gidip, Hangi insanla uyuduysan, Nereye döküldüyse sevdiğim güzellğin, Kimin üstüne düştüyse, Bakmaya kıyamadığım kirpiklerin, Orda kal. Bir gecelik ''Nasılsına''sığdırma vicdanını. Kalbim artık evin değil. GELME.
"Sevilmek iyi edermis insanı..." diyen şaire güvenip kendimi sevgiye emanet ediyorum. Yalansa yakarım buraları.
benim de enver bey gibi buz tutan hayallerim var
"Sermayem derdimdir, servetim ah'ım" nasıl bir sözdür. Aşık Mahzuni öyle derine inmiş ki, insan her duyduğunda kendi sığlığında dünyanın ne kadar azını sezebildiğini fark ediyor.
Reklam