zrrn

zrrn
@nrrz
AYNE NAYNEN
Anlamak istemeyene öyle de anlatsan olmaz, böyle de anlatsan olmaz. Sonuç olarak olmaz. Şöyle de anlatsan olmaz
Reklam
İbrahim Erkal bir şiirinde şöyle söylüyor ve her şeyi özetliyor : ‘Var günün de her yanına çarpanları, dar günün de mumla aradın mı?’
DİLİNİ KANA BULAMA
Dilini kana bulama Susta öldür beni n'olur Gönlünün darağacına Asta öldür beni n'olur Dolaştır donan kanımı Ruhun ile yak canımı Körükleyip yangınımı Este öldür beni n'olur Sevdam nasib alacaksa Hasret yetim kalacaksa Sonu vuslat olacaksa Küste öldür beni n'olur Hasretinle yana yana Ömrü tükettim uğruna Bir taş misali bağrına Basta öldür beni n'olur youtu.be/iMnhyf_QwC0
iyi ki geldin, yüreğimin zarif acısı. Cahit Zarifoğlu
Ahmet Hamdi Tanpınar, yazdığı bir mektubu sonlandırırken, “özledim” demek yerine “çok göreceğim geldi” diyerek bitirmiş. Üstad ya🙏
Reklam