Yaşam gereksinimlerini elde ettikten sonra düzgün koşullarda ve özgürce yaşamak için gerçek anlamda ne kadarına daha ihtiyacımız olduğunu dikkatlice değerlendirmeliyiz. Daha maddi şeyler arayışında olmanın kısa ve uzun vadede yaşamlarımızı geliştireceğini mi yoksa yaşamlarımızdan bazı değerleri çalacağını mı düşünmeli ve buna göre hareket etmeliyiz.
Şu sözler üzerinde bir düşünün; 'Düzgün koşullarda barınma ve giyinme ile iç ısımızı yerinde bir şekilde muhafaza ediyoruz, ancak bunların ya da yakıtın aşırılığı, yani iç ısımızdan daha yüksek olan dış ısı, bizi haşlamaya başlamaz mı?