"Ama benim bir tesellim var. Siz rahat uyumuşsunuz, gerçi hala biraz tuhaflık var gibi , dün yine bir şaşkınlık yaşamış gibisiniz ama yine de huzurlu uyumuşsunuz. Şimdi geceleri uyku benim yanımdan geçip gittiğinde nereye gittiğini bileceğim ve kabulleneceğim.
"Kadınlarsa her zaman suçsuz yere acı çekiyor, hemde ellerinden bir şey gelmediği için değil, gerçek anlamda acı çekiyorlar ve bu belki yine de ellerinden bir şey gelmeyişinden kaynaklanıyor."