İlginç ve okuması eğlenceli bir kitaptı. Çoğunlukla depresyonu iyi bir şekilde ele aldığını düşünüyorum. Sadece depresyonun bu kadar kolay üstesinden gelinebilecek bir şey olarak yansıtılmış olması bende biraz hayal kırıklığı yarattı. Bir başka eleştirim de olay örgüsünün (kitabın sonu da dahil olmak üzere) fazlasıyla tahmin edilebilir olması. Daha ilginç yerlere çekilebilecek bir "kök" anlatı varken kurgunun potansiyeline tam olarak ulaştığını hissedemedim.
"İstemek,” dedi ölçülü bir sesle, "ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğin bir hayat var.”