" Agnes, çok yorgunum. Her şeyden bıktım..
İnsanı insana insanla anlatmaktan da temsilin imkansızlığından da çok yoruldum. Ama beni en çok yoran ve tiksindiren ise anlattıklarımızı, derdimizin ve deneyimimizin betimlerimizi boş gözlerle izleyip, dinliyor ve anlıyormuş gibi yaptıktan sonra bizi çılgınca alkışlayanlar.. "
" Birini en iyi, onun bir başkasını yargılarken takındığı tavra bakarak tanıyabilirsiniz. Başkasının davranışlarını veya düşüncelerini yargılarken ne kadar acımasız ve hakkaniyetten uzak olduğunu onun üslubunda görebilirsiniz. Kendisine karşı eleştirilerde alıngan olan birinin bir başkasını yargılarken cesur bir gladyatöre dönüşmesi ikiyüzlülük ve adilikten başka bir şey değildir. "