Merve

Merve
“Gelsene dedi bana Kalsana dedi bana Gülsene dedi bana Ölsene dedi bana Geldim Kaldım Güldüm Öldüm…”

Merve

, bir kitap okudu
Puan vermedi·40 syf.··
2022 21. kitabı
Heyyam Ali Demir
9.4/10 · 22 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
9/10
·502 syf.··
Beğendi
·
2022 20. kitabı
" Limandan ayrılmayı göze almadan, okyanusları keşfedemezsin.." " Sen Işıksın... !" BEN 'KALBİN BİLİR' kitabını elime ilk aldığımda kitap kapağındaki yazı çok hoşuma gitmişti..' Kendisiyle yüzleşmeye cesareti olanlar için.. ' Sahi var mı o cesaret?.. Uzun soluklu bir okuma oldu benim için hiç bitmesin istediğim için yavaş yavaş, sindire sindire okudum .. Alıntı yapmaya doyamadım kitabı okurken.. Zirve Grubu'nun kadın dergisi Nilüfer’de, yaşam tarzları, görüşleri, yaşları, inançları birbirinden farklı birçok karakter var. Ve bir şekilde, onlar bile farkında değilken birbirlerinin yaralarına merhem oluyorlar. Birbirine ayna olup, içlerindeki Beni fark etmeye, görmeye vesile oluyorlar.. Yazar Bu kitapta her bir karakteri psikolojik analizlerle ve yeri geldiğinde felsefik diyaloglarla kendimizi sorgulamamamızı sağlıyor. Elimde olsa da şu kitapta altını çizdiğim, sevdiğim bütün yerleri, diyalogları şuraya yazabilsem. Birçok konuya değinmiş yazar bunlardan biri de renkler konusu, hiç düşündünüz mü? Farkında olmadan kullandığınız, sevdiğiniz renkler sizin karakter analizinizde çok önemli Benim çok hoşuma gitti bu kısımlar ve çok ilgimi çekti. Film gecelerini, Aylin ve Liz arasında geçen ikili diyalogları ve daha bir sürü şeyi çok özleyeceğim " Önce 'BEN' ile başlıyor hikayemiz, daha sonra 'SEN' diyoruz. En sonunda da 'BİZ' oluyoruz. Ki ' Tam ' hissetmek için mutlaka 'BİZ' olmak zorundayız. Dilerim, beraberce ilerler ve 'BİZ' de buluşuruz.." BEN KALBİN BİLİR yazarın 3 cilt serisinin ilk kitabı.. Kısa zamanda serinin ikincisi çıkıyor.
Ben Kalbin BilirÖzlem Küçük · Cinius · 061 okunma
" Bak yıldızı görüyor musun?" " Nerede?.. " "Bak işte tam da parmağımla gösterdiğim yerde." "........?!" " Kör müsün?" " Aaa gördüm, gördüm evet, ne kadar güzel!" Halbuki görmedim.... ' ŞİŞE DİBİ HAYATLAR '
Kendinden ayrı olup kendini görememek. Bir anlamda da büyük başarıydı. Hayattan kopmadan dimdik ve ayakta tüm canlılığıyla ben burdayım ve sizlerle eşitim; gülüp ağlayabiliyorum, görebiliyorum ben de yaşıyorum ben de varım diyebilmek.. Hayattan kopmadan.. Halbuki nasıl da güçlüyüm? Görsenize... Beni Görün..! ' ŞİŞE DİBİ HAYATLAR '