Görmeden, yaşamadan, şahit olmadan, duymadan öğrenemez insan. Kendini ararken bile bir bilene sorar, kendine benzeyenin yanındayken güvende hisseder. Halini anlayan ile dost olur. Ve nihayet öğrenir, ' kim olduğunu!'
Hayatımızdaki hiçbir şey tesadüf değil... Hayatımıza giren insanlar, mutlaka bir sebepten ötürü yaşamımıza dahil oluyorlar. Eğer gitmeleri gerekiyorsa olaylı ya da olaysız hayatımızdan çıkıp gidiyorlar. Bıraktıları dersleri öğreniyorsak ne ala!
" Korkunun kör kuyusuna düşmüştü bir kere, ne kadar debelense de oradan çıkamıyordu. Ne tuhaf, akıl korkuya yenildikçe daha fazla korku üretiyordu.. Tam bir kısır döngü.. "