beybûn

beybûn
@numuneee
"Karé Xwedé kes nızane..."
Lisans
4 Mart 1996
40 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Başım, başıma bela...
Reklam
" Evet, beklemek zor... Haklısın. Hakkını kendin almak istersin, beklersen kaybedeceğini, olayların senin aleyhine işleyeceğini düşünürsün çoğu zaman... Beklemek zor gelir, yaradılışında acelecilik olan insana... Ama tevekkül vardır sabrın hamurunda..."
Sayfa 145
" Herkesin anahtarı kendi cebinde, herkesin kapısı kendi gecesine açılıyor dostum. Herkesin yakarışı kendi dilinde, kendi yüreğinde..."
Sayfa 121
"Duygusal dibe vurmalar, bazen insana bir üniversite bitirmiş gibi kazanımlar sağlamaktadır."
Sayfa 282
"Savaşta kazanan insan bile çok şey kaybeder."
Sayfa 260
Reklam