" Evet, beklemek zor...
Haklısın.
Hakkını kendin almak istersin, beklersen kaybedeceğini, olayların senin aleyhine işleyeceğini düşünürsün çoğu zaman...
Beklemek zor gelir, yaradılışında acelecilik olan insana...
Ama tevekkül vardır sabrın hamurunda..."