Hiçbirimiz vitrinin arkasında değiliz, diye düşündü.Bazen öyle hissediyoruz; eskidiğimizi, hiçbir yeteneğimizin olmadığını, düşünüyoruz.. Tüm bunları hissediyoruz ama hiçbirimiz öyle değiliz. Yeteneğiniz olmadığını düşündüğünüzde kalbinizi devreye sokun, iyi biri olmaya çalışarak bir yetenek kazanın. Çünkü iyilik ender bulunan bir yetenek. Ve iyi olduğunuzda o sevgi zaten sizi bulacak...
Kitabın incelemesini yazmak için serinin üç kitabını da bitirmeyi bekledim. Seriyi genel olarak beğendim diyebilirim. Aslında bu beklentinize göre değişir, ben vakit geçirmek için çerezlik bir kitap arıyordum bu seri karşıma çıktı okumak istedim bence gayet güzeldi. Kitabın bazı bölümleri beni duygulandırdı , bazı bölümleri ise yüzümde sırıtışa neden oldu :) özellikle Behram, Hazer ve Keremin diyalogları :D