NURAY ALTIN

NURAY ALTIN
@nur2347
9/10
·166 syf.·
2018 9. kitabı
Sevimsiz Tanrılar... Benim için çok özel bir kitap oldu. Birilerinin dünya bakıp da söyleyemediklerinizi söylemesi çok güzel. Şu anki ülkenin acınası hali, ilkel bir kabile üzerinden çok güzel hicvedilmiş. Bir parça bulmaca gibiydi. Karakterlerin temsil ettiği şeyi çözmeye çalışıp duruyorsunuz hep. Sadece kurgu biraz karışıktı.
Sevimsiz TanrılarGökten Çağrı Aktan · La Kitap · 2018869 okunma