Sessizokuyucu1

Sessizokuyucu1
@nur56eda
Günün sorusu:
-Kalp ne zaman vazgeçer? @Efkarlihanimefendi'dan
1000Kitap
Sessizokuyucu1
Yorulunca
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Happy Birthday
“Bugün benim doğum günüm. Bir yıl daha geride kaldı. Bu yıl bana bazen mutluluğu, bazen de sabretmeyi öğretti. Güldüğüm günler de oldu, sessizce içime attığım zamanlar da… Ama hepsi beni bugünkü ben yaptı. Belki bazı hayallerim hâlâ yarım, belki bazı yollar hâlâ uzun; yine de kalbimde umut taşımaya devam ediyorum. Kendime bugün bir söz veriyorum: Ne olursa olsun güçlü kalacağım, hayallerimden vazgeçmeyeceğim ve her yeni güne yeniden başlayacak cesareti bulacağım. Geçmişime teşekkür ediyorum, çünkü bana çok şey öğretti. Geleceğime ise umutla bakıyorum. İyi ki doğdum, iyi ki bu hayatın içindeyim.” 🎂✨Bunu hatıra kalması için istedim. Tam 0.00 Atmak istedim ama aktif olamayacağım büyük bir ihtimalle bu yılda tek istediğim sevdiklerime zarar gelmemesi hepsinin çok güzel mutlu hayat yaşaması tek istediğim bu teşşekürler okuduğunuz için zamanınız aldığım için özür dilerim iyi geceler.🤍💫
Düşünce
Sessizokuyucu1
Mutlu yıllarrrrr