Nurcan Çıvak

Nurcan Çıvak
@nurcancivakk
Optimist hem de pesimist biraz
Sanmak delirmenin yarısıdır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbiriniz anlamadınız. Üstelik hepiniz yalancısınız.
Aklım bin yönde koşan bir tavşanın peşine düşmüşken bile çevremde yapılan konuşmaları izliyormuş, anlatılanları mantık çerçevesi içinde değerlendiriyormuş gibi rol yapmaya da alışmıştım.
Sayfa 90·Kitabı okuyor