Yine de yaşadığın, sana yaşatılan her şeye teşekkür et. En kötü anının bile bugünkü halinde emeği var. Sana kötülük yapanların bile bugün iyileşmende emeği var.
Kendi başıma halledebilirim cümlesi çoğu zaman yersiz bir gururun göstergesidir. Kendi başına halletmen gerektiğini söyleyen, seni yalnız ve amaçsız bırakan toplumdur.
Yalnızlık insanın kendini tanıması,kendi derinliğinde kendini keşfetmesi için değerli.
Değer görmediği yerlerden uzaklaşması için zaruri.
Anlamlı birlikteliklerin önemini kavrayıp daha nitelikli ilişkiler kurması için de hayatı.
Fiziksel gereksinimlerin peşinden koşarken, ruhu yaralanan, yaralandıkça kabul etmeyen, üstünü kapatmaya çalışan, yok saydıkça daha da mutsuzlaşan, yalnızlaşan tuhaf bir varlıktır insan.