Ben korkunun ne olduğunu bilmem.Korku büyük bir düşman...Korku bir tek insanda var,hayvanda yok.Ben hayvanım,homo sapiens,memeliler sınıfından...İnsan olmayı reddediyorum.İnsani duyguları seviyorum ama insanları sevmiyorum.Onları sadece türdeşim olarak seviyorum.Çünkü insanların kabuğunu biraz kaşıdın mı içlerinden cerahat çıkıyor toplumun birikmiş pisliği akıyor.Birey olamamanın,toplumun bir parçası olmanın,dayatmanın getirdiği engeller,özürler,bozukluklar çıkıyor.