Eda

Eda
@nureda__
İnsan neden kendi kendinden nefret eder ki ? Korkaklık belki de .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmek , değer vermek, çabalamak ve kıymet verdiğim şeyler uğruna korkusuzca hareket etmek ; beni Ben kılan şeyler .. Bunlar bazen canını yakabiliyor evet . İstediğim karşılığı her zaman alamıyorum belki . Üstelik hayat çoğu zaman adil de değil ,biliyorum. Bir şeylerin sonunu görmek de kolay değil kimi zaman . Ama ne olursa olsun ,sırf yara ve çizik almaktan kaçınmak için kendimiz olmaktan ve istediğimiz şeyler için çabalamaktan vazgeçecek kadar korkak birisi olmamamız gerektiğini biliyorum.
Hüzün satıyorum bu saatlerde Boynu bükük Ürkek... Hüzün çiçekleri
Güzel olsan neye yarar ? Yaranı tek anan sarar
Başaramadım... Canı yanmış o gecelerde Ben de yandım..