Sevmek , değer vermek, çabalamak ve kıymet verdiğim şeyler uğruna korkusuzca hareket etmek ; beni Ben kılan şeyler ..
Bunlar bazen canını yakabiliyor evet . İstediğim karşılığı her zaman alamıyorum belki .
Üstelik hayat çoğu zaman adil de değil ,biliyorum. Bir şeylerin sonunu görmek de kolay değil kimi zaman .
Ama ne olursa olsun ,sırf yara ve çizik almaktan kaçınmak için kendimiz olmaktan ve istediğimiz şeyler için çabalamaktan vazgeçecek kadar korkak birisi olmamamız gerektiğini biliyorum.