N.

N.
@nurkmrgl
Çıkmalıymış bazen karanlıklar aydınlığa.
“Oysa o tekti.Ne olursa olsun farklıydı,benzersizdi.Düşünceleri,duyguları yalnızca kendisine aitti,kimse alamazdı,çalamazdı,ruhu onundu.”
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Anonimleştirme,belki de tüm dünyada geçerli tek yönetim şekliydi.”
Alıntı
“Her gün ölüyordu,yeniden doğmak için.”
Alıntı
“Sistem,kendi çözümünü yaratıyordu,insansa buna uyum sağlamak zorundaydı.”
Alıntı
“Teslimiyet,kelimenin her anlamıyla ağırdı.”
Alıntı