İnsan kendisinden nasıl kurtulabilir ki? Ne yapsak, ne etsek, nereye gitsek , nereden gelsek hep yanımızda biz de varız. Kendimizi severek taşımayı , hayat mücadelesini elden bırakmamayı öğrenmek zorundayız
Her dünya görüşünden , her inançtan insanla, iki insan gibi karşılaşmak ve anlamaya çalışmak; her dünya görüşünden her inançtan insanın size kulak vermesini sağlayacak bir dil bulmaya gayret etmek
"İnsanı anlamak ", bundan zor ne var dünyada ? İnsan hayatın en zor bilmecesi , tam bir muamma . Her şey dışarıdan göründüğü , konuşulduğu gibi olsa kolay ama öyle değil ..