Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu. Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman’a kalırdı. Ölüm satın alınsaydı Nemrut alırdı. Çıkmadık canlara derman olurdu, Lokman Hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmazdık biz, umudumuz hep Allah’tandı. Derdimize yüksel dedik, istediğin gibi yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin gibi güçlen! Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak. Bu dünya iyiyle kötü arasında bir yerde. Ama günü geldiğinde, iyilerden taraf olacak.