Nur

O da bir insan, fazlası insan ve onun da kör noktaları var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bunalımı tedavi etmek konusunda hiçbir fikrim yok: Olsa kendiminkini tedavi ederdim.
Erkeklerin sunduğu bazı hizmetlerin kadınların sağlığına her zaman iyi gelmediğini ikimiz de biliyoruz! 
Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu. Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman’a kalırdı. Ölüm satın alınsaydı Nemrut alırdı. Çıkmadık canlara derman olurdu, Lokman Hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmazdık biz, umudumuz hep Allah’tandı. Derdimize yüksel dedik, istediğin gibi yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin gibi güçlen! Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak. Bu dünya iyiyle kötü arasında bir yerde. Ama günü geldiğinde, iyilerden taraf olacak.
Evrendeki en büyük gösteri, sen aklını keşfettiğin an başlar. ~Sigmund Freud