vuslat

vuslat
@nurten_cftc
Ben iyi niyetimle sadece bugün kaybederim ama siz karaktersizliğinizle bir ömür kaybedersiniz.. Üzgün olmak için nedenlerin olabilir , mutlu olmak için bahane ara .... @000010 cane
Doğru olanı yaptığımda kaybettiğim kim varsa yolu açık olsun...
Reklam
Rabbim sen hiçbir varlığa gücünün yetemeyeceği yükü yüklemezsin benim artık gücüm kalmadı yapamıyorum 🍂
gülüyorum ama mutlu değilim... Nurten Çiftçi
Bir şeyin değerini bilmemiz için ila kaybetmemiz mi gerekiyor .
çok yoruldum ... uyusam uyanmasam ne güzel olurdu...