Nuşin

Nuşin
@nusinylz
"Çok öfkelisin." dedi. "Her şeye çok öfkelisin."
Reklam
"Oysa buraya yuvam diyebildiğim bir gün dahi olmamışken, senin kollarının arasındaki boşluğa sığınmak istiyorum."
Sayfa 261·Kitabı okudu
"Gece öyle çıplaktı ki üzerine taktığı bu yıldız tozundan yapılmış maskeler karanlığını saklayamıyordu. Üzerime yapışmış kara kalemi hiçbir boya saklayamıyordu."
Sayfa 261·Kitabı okudu
"Duyuyor musunuz kuşlar? Bugün hepiniz benim için uçuyorsunuz çünkü kanatlarım yok, ruhumda asılı kalan yanları siz tamamlıyorsunuz."
Sayfa 206·Kitabı okudu
"Koridor tarafına oturuyorsun çünkü kapıya daha yakın. Kapıya yakın olmak istiyorsun çünkü istediğin an kaçabilirsin. Hiçbir yere. hiç kimseye bağlı kalmak istemiyorsun."
Reklam