nurhan

nurhan
@nuynk_
buna yaşamak denmez ama yinede sen bilirsin
"Yine neyin var ?"dedi. "Hiç" dedim. Bu "hiç" yalnız halimi tarif için söylenmemişti. Ağzımdan çıkan bu "hiç" sözü kâinatın sıfatı idi.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Oğuz Atay, onu ölüme götürecek hastalığını öğrendikten sonra günlüğüne; "Geleceğini kaybetmek, yaşanan zamanı boşaltırıyor" diye yazmıştı. Bu böyledir. Insanı yaşama motive eden yegâne şey yarının merakıdır. Bir insanın yarınını elinden alırsan, bugününü öldürürsün.
Sen yine yeşereceksin. Bahardan geç, kışın tam ortasında
en kutsal şeyler üzerine yemin ederim ki, Schlangenberg'in en yüksek tepesinde bana eğer "Kendini aşağı at" dese, düşünmeden atlardım, hemde seve seve