Sevcan

Sevcan
@nyctos
Hep aynı konudakı faydasız arayışlar ve konuşmalar insanların zamanın en değerli bölümünü dolduruyor ve gücünün en büyük kısmını tüketiyordu.
Reklam
İnsani asaletimizi ve ya varlığımızın yüce amaçlarını unuttuğumuzda ne düşündüğümüz ve ne yaptığımız dışında her şey güzeldi.
Belki de her birimizin hayata ve ölüme karşı olan katıksız ilgisizliği bu süreklilikte gizliydi,günahlarımızdan ebedi kurtulmamızın teminatı,yeryüzündeki hayatın durmak bilmeyen hareketi,mükemmeliğe doğru sürekli ilerleyişiydi.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Daha iyi bir şey istedim; Yaşamak,yaşamak,yaşamak..

Sevcan

, bir kitap okudu
7/10
·25 syf.·
1 saatte okudu
·
2022 2. kitabı
Anton Çehov
6.5/10 · 1.310 okunma