Erkekler kadınların kendilerinden üstün olduğunu bilirler, bu yüzden de en zayıflarını ya da en cahillerini seçerler. Böyle düşünmeselerdi, kadınların da kendileri kadar bilgi sahibi olmalarından asla korkmazlardı.
Düşünüyorum da, şu hayat dediğimiz şeyin ne hoş ödülleri vardır; şuna buna hınç duymak, kin beslemek, ne kadar yersizdir ve dostluklar kurabilmek ve kafa dengi kişilerle birlikte olabilmek ne kadar gıpta edilecek bir durum.