Aybala

Aybala
@o1aybalasi
Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah benim.
Ama ben çok yoruldum. Kimsem de yok hani. Elimi uzatsam boşluğa düşeceğim biliyorum. Neden peki? Neden a*ına koyayım. Neden hep ben? Neden mutlu değilim, olamıyorum. Neden hiçbir b*k istediğim gibi gitmiyor. Ulan niye ben niye niye! Çok yoruldum. Allah belamı versin çok yoruldum. Ölsem tabutumu taşıyacak 4 kişi yok be. Bir şeyden çok eminim. Bir gün dayanamayacak küçük kalbim. Ve gizlice veda edeceğim her şeye. İşte o zaman anlarsınız beni, belki...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Neden karanlık, neden hep sessiz, neden hep çıkmaz bütün sokaklar?  Neden hüzünlü, neden umutsuz, neden yağmurlu bütün şarkılar?  Neden uzamaz, neden tutamaz, neden sarılmaz bana kolların?  Neden hiç duymaz, neden durdurmaz, neden konuşmaz bizimle tanrı?"
Dünyanın oksijenini bir başına üretir gözleri.
Zerafetin, felaketim...