ARET

ARET
@obsessionaret
Billâh bu gamhâne bir âh etmeğe değmez...
“..gözlerin bir adım öteyi görmüyorken körleri neyle yola getirme sevdasındasın?..)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıcak söz söyle Hafız... Soğuk söz duymuş bir Gönül kırk yaz görse ısınmaz..!!
Yolculuk,kalbin yolculuğudur.Vuslat,sırların vuslatıdır.
Allah’ın kitabına hürmet ediniz.Onunla edepleniniz,onunla ahlaklanınız..
Nefsine dizgin vur ve bin.Aksi halde o sana biner..