Bazen hiçbir şey olmamasına rağmen ağlamak istiyorum.
Ama gözlerim bile yorgun.
Bazen hiçbir şey olmamasına rağmen çığlık atmak istiyorum.
Ama sesim boğazımda doğmadan ölüyor.
Webtoon okuyan insanlar Türkçesini nereden buluyorsunuz??? Ne zamandır okumak istediğim bir seri var ama Türkçesini bulamıyorum. Hepiniz mi İngilizce okuyorsunuz¿ 😞