Kendimizde bulunmasını istemediğimiz duygularımızı, isteklerimizi,tutumlarımızı sanki onlar başka birisininmiş gibi diğer insanlara yükleyiveririz. Hangimiz özelliklerine imrenip kıskandığımız bir insanı, rekabetçilikle , yarışmayı çok önemsemekle suçlamamışızdır ?