Bir şeyi her ne kadar elde toplasa da o kişinin bunlardan nasibi yine yeteri kadar, kendisine kafi gelecek derecededir. Geri kalan hasretin ve nedametin tohumu olur.
Kendimizde bulunmasını istemediğimiz duygularımızı, isteklerimizi,tutumlarımızı sanki onlar başka birisininmiş gibi diğer insanlara yükleyiveririz. Hangimiz özelliklerine imrenip kıskandığımız bir insanı, rekabetçilikle , yarışmayı çok önemsemekle suçlamamışızdır ?