Yalan inanma demiştin.İftira demiştin.Değilmiş.Keşke senden öğrenseydim.Keşke iftira olsaydı. Offf...
O kadar çok keşkem var ki.Keşke,o kadar çok keşkem olmasaydı.
Offf ben kelebek sevmiyorum koluma kondu bekliyor xhdjf iri gözleri bedeni çirkin biraz da ay uçtu işte hissedip ama yine de canlı onunki de can diye seviyorum yoksa büyükleri hiç sevmem