"Her şeyini kaybediyormuş gibi hissettiğinde ağaçları hatırla.
Her yıl yapraklarını kaybederler ama yine de dimdik ayakta durur,
daha güzel günlerin geleceğini sabırla beklerler."
Her çocuğun içinde, sevgi ile doldurulmayı bekleyen bir 'duygu deposu' vardır.
Bir çocuk gerçekten sevildiğini hissederse, normal olarak gelişecektir.
Fakat sevgi deposu boş olduğu zaman, çocuk yanlış davranışlarda bulunacaktır.
Çocukların yaramazlıklarının çoğuna boş bir "sevgi deposu "nün özlemleri yol açar.