Narin

Narin
@oha_narin
albino brokoli meğersem karnabaharmıs
"Bizi ayakta tutan iki şey vardır; Sol ayak ve sağ ayak. Kimsenin varlığı değil.."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rüyalarla yaşıyorum, ben aşkını. Ama bak sen seviliyorsun, bense bekliyorum. Elinden geliyorsa, azcık sevsene beni. İçinden geliyorsa, tutup öpsene beni.
Müzik
dünyanın en güzel yeri senin yanın evet ama gelmek yasaktır bana sen dünyanın bi ucunda ben ellerim avucumda kaldım bu boş diyarda
Bir şeyin değişmesi gerekmiyordu. Olduğu gibi de çok güzeldi
Gerçek şu ki, hayatın hiçbir anlamı yoktu
Kitap