O Kan Asl An

O Kan Asl An
@okanaslan2103
Hem söylemekten hem de dinlemekten yoruldum ...
fin-an'ssss
ön lisan'ssss
AnaKara
2 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Lütfen okuyun...8 Ağustos 2022 de bir dostumun yazısı
Saat sabahın dördü imiş. Fark etmemişim. Şafak sökmüş, Göz torbalarım şişmiş. Feri sönmüş. Evim çökmüştü. Yarına dair bütün umutlarım tükenmişti. Pöfür pöfür tüten ocağımın bacası küle, Nevrim tersine dönmüştü. Şimdi söyleyin bana, Sevmeye kıyamadığım, Öpmeye doyamadığım, Nazardan korkup doyasıya bakamadığım, Yağız oğullarım, Körpe kızlarım, Gül kokulu kadınım, Merhamet ile cefayı büyüten anacığım, Bacılarım,kardaşlarım,karındaşlarım, Daha az evvel yanımdaydılar. Zamansız gittiler, Ve apansız. Emmimler,bibimler de gittiler Öyle görünüyor ki; Bir daha da gelmeyecekler. Ve öyle görünüyor ki, Yavaş yavaş, Sessiz sedasız,
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah'a and olsun ki; Korkum da bir, Gamım da birdir. O gün geldiğinde bir "Milat" başlar ki; Başı şen, sonu şer olacak. İdraki kolay olsa da,zor olacak . Doğru bir menzile girilemeyecek. Mamafih evlatlar, evlat olmaktan çıkacak. Rahmanî,hayırlı bir sünnet olan evlilik, Artık bir kabus olacak. İnziva şart olacak. Kaçışlar başlayacak. Şeytanî oyunların yalanlarından yeni hükümler çıkacak. Oğullar Baba, Kızlar anne olmaktan korkacak. Kendilerine yanlış rehberler bulacaklar, Bulanık bataklık yollara revan olup, Helak olacaklar... Demedi demeyin... Alıntı Şah Murad
Bu neslin hayırlı bir tarafı da var. Zeki ve iyi niyetli olmakla beraber daha iyisi için değişmeye karşı istekliler. Allah'ın izniyle sabredebilirlerde. Ama yönlendirmeye, yardıma, özen gösterilmeye ve gözetilmeye ihtiyaçları var.