Bir çırpıda okunabilecek kısa bir kitap. Kitabı elinize aldığınızda bir an önce okumaya başlamak istiyorsunuz fakat başladığınızda çok sade bir anlatım ile karşılaşıyorsunuz. Olay kurgusu mükemmel sayılabilecek bir kurgu ama bunu okuyucuya geçirmiyor bence. Bazı betimlemeler çok güzel yapılmış ama kahramanın aşkı üzüntüsü vs gibi duygular geçmiyor. Sıradanlık katıyor olaylara buda kitabı bırakma noktasına gelmeme sebep oldu. Kitabı duyguyu hissetmek için okuyacaksınız tavsiye etmem ama tasfirler ve kurgu sizin için önemli ise okuyabilirsiniz.