Okur1anne

https://linktr.ee/synergykendiyas
🟢İNCİ TANESİ: 📌ARŞI AŞAMAYAN GÜNAHLAR 1 Ey kullar bilir misiniz, yaptığınız her şey Allah'u Tealaya ulaşır ama tecelli etmez Günahların da bir vücudu vardır. Günahlar öyle yükselir ki bir yere gelince Rabbine gitmeye utanır. Öyle ya günahın da bir vücudu, eli kolu, dili vardır 2- Öyle ya, onlar da size şahitlik edecektir. "Beni konuştu, bunu yaptı" diyecektir. Her yapılan günahın da vücudu ayrı ayrıdır. Arş-ı alâya yaklaşınca günahlar; kalır, gitmez. Her şeyin yaratıcısına, Rabbimize gitmeye utanır günahlarımız Kalır, bekler, bekler, bekler birikir. 3- Hani toplumlar vardır günahları işler. Hani onların içlerinde de dua edenler vardır. İşte onların duası, işte onların imanı veya kendini toparlamış, günah işlemiş ama aynı anda da iman etmiş, tövbe etmiş, pişmanlığını dile getirmiş olanların imanları Arş-ı alâyı delermiş. 4- Arş-ı alâyı delip geçen bir tek imanmış. Geri kalan hepsi arşı alanın altında katmanlar oluştururmuş. Ancak iman utanmaz, sıkılmaz. Hatta imanın sahibi olana gitmek için acele eder, öyle acele edermiş ki Arş-ı alâyı da delermiş. 5- Peki günahlar ne olurmuş? Günahlar Arş-ı alânın altında, semada bir katta birikirmiş. Zaman sonra geldikleri yerlere yağmur gibi; ama bir taş parçası gibi, güneş gibi ama yakıcı bir ateş gibi, bir su damlası gibi ama kar tanesi gibi, ama bir çığ gibi üzerlerine geri yağarmış 6- Depremler, yangınlar, kazalar, belalar, musibetler, türlü türlü hastalıklar şeklinde yeryüzüne geri yağarmış Hani "ikindi vaktinden sonra yatmayın" derler ya; artık günün, 24saatin hesabının görüldüğü andır. Bazı musibetler geri döner, geri yağar, günahı işleyene tesir edermiş 7- Ama biz bunları bilmeyiz. İşte bilmiyoruz ama Rabbimiz de bunu bildirmiş aslında. Bu günahların vücutları varsa, dilleri varsa, birikirlerse isteyerek mi geri
Okur1anne
16- Siz onu yok saysanız da, inkara devam etseniz de, işte o iman orada hapsolur kalır. Dilinize yüzünüze etki etmez. Kalbi kararan, Rabbini inkar eden imansızlardan olursunuz da o iman içeride yine de bekler ve kavuşur geldiği yere ama onun derdi giderken sizi de götürmektir. 17- Peki öldünüz, kabre girdiniz. İşte o arş-ı alâya geçmeyen, geçmek istemeyen günahlarınız toprağın içine girdi. Kabrinize geldi. Kabirde de ateşe döndü. Yaşarken de ateşe döndü, kabirde de döndü. Hani ölüm vardı? Kusura bakmayın ölüm yok ! 18- Ölüm olsaydı ilk önce biz giderdik önde. "Bizler sizi uyarmakla görevliyiz. Bizler görevimizi tamamladık. Oradan ayrıldık, buraya geldik ama ölümün olmadığını burada da bildik. Rabbimin iznidir. Bereketidir. Kulunun kuluna vesilesidir. Anlayana, anlamak isteyene. 19- Günahlar çok arttı, söyleyenleri de susturmak istese de iman yok mudur? O iman işte o günahları yakar. Arş-ı alâyı geçmeyen, geçmek istemeyen günahları bir bir eritir. Zahmetten rahmete çevirir. Yok eğer yaşarken olmadı ya, size göre öldüğünüzde yani kabirde yine devam eder. 20- Kabirde de eğer bitmediyse cehenneme gider, orada sizi bekler. Cehenneme azabını, sıkıntısını dünyada kazanır, kabirde tanışır, cehennemde de tadar yer onu. Yok eğer imanını tazelerse, imanı için hareket ederse dünyada da beslenir, kabirde de sevinir, cennette de sebeplenir. 21- Siz karar verdiniz, kararınızın karşılığını bedelini aldınız, alacaksınız. Neyi istiyorsanız, neyi bulmak isterseniz, neyi görmek isterseniz, neyi yemek isterseniz, neyi seçerseniz onu nasiplenirsiniz. İster günahı, ister sevabı Hamza Seyid Kendiyas Hz (ruhuna el Fatiha)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SORU: Allah-u Teâlâ bazı kullarını seçiyor. Seçtiği kulları peygamber olarak bize gönderdi, elçi olarak gönderdi. Seçtiği kişileri veli olarak, yolgösterici olarak bize gönderdi. Örneğin; Abdülhamid Han'ı seçti ve padişah oldu. Onun gibi, Erbakan hocamızı da seçti ve ona birçok ilimler verdi. Fatih Sultan Mehmet Han'ı da seçerek İstanbul'un fethini gerçekleştirdi. Seçilmedeki hikmet nedir acaba? Yani, kişinin doğuştan bir seçilmişliği var mıdır? CEVAP: Şimdi tüm kainat Allahın kuludur. Güneş de kuludur, yıldız da, ay da hepsi kuludur. Kısaca konunun temeline gidiyorum. Şimdi en başa gidelim. En başa gittiğimizde ilk yaratılan nur, Efendimiz Aleyhisselam’ın nuru ve eridi öyle bir hal aldı ki, Rabbimin çok hoşuna gitti. Ondan sonra sicim altı zerreler haline geldi. Söylenileni biliyor ama ne olduğunu bilmiyor. Bir hiç. Yani her zerre konuşulanı anlıyor, kendi lisanlarına göre cevap verebiliyor ama hiçbir şeye benzemiyor. Hepsini havada uçan toz taneleri gibi düşünün. Milyar, trilyon, katrilyonlar ve daha fazlası rakam nereye giderse o kadar var. Her bir zerre sicim altı. Sonra sicim. Sonra nötron, proton, atom vesaire gidiyor. İşte Efendimiz Aleyhisselam’ın nuru eriyince, Efendimiz Aleyhisselam’dan kalem yaratıldı. Kalem yazdı. Kalemle birlikte zerreler oldu. Şimdi konumuzla alakalı olan şu: Rabbimiz Efendimiz Aleyhisselam’ın yani bir nur yarattı. O nurdan, o halinden o kadar memnun oldu ki O'na tüm kainatın, ezelden ebede her şeyin peygamberliğini verdi. Bakın meleklerden bahsetmiyorum. İlk yaratılandan bahsediyorum. Dolayısıyla onun devamında yani sicim altı teknik olarak, yaratılan zerrenin içinde de bazı zerreler vardı, onlar karardı. Şeytan, cinni ve farklı şeyler o kısımla oldu. Bazıları vardı, yine erimeye devam etti. Tabi ki ilk yaratılan kadar değildi ama o
Okur1anne
Synergy kendiyas YouTube sayfasinda şifaya nasıl vesile olurum adlı 3 bölümlük seriyi dinlemenizi öneririm. Kendi secimlerimizle alakalı ayrintili aciklama yapılmıştır. Diğer kayıtlarda da yer yer anlatılıyor Kur'an-ı Kerim ve Hadisler ışığında leduni bilgilerdir.
https://linktr.ee/synergykendiyas
GALAKTİK METAFİZİK SOHBETLER 6 EMİR SULTAN HZ. HOCAMIZDAN NASİHAT VE UYARI: 📌MEHDİ (AS) GELDİĞİNE HERŞEY DÜZELECEK Mİ? 1- ➡️Mehdi as. geldiğinde insanlar ona uyacaklar mı? Geldiğinde her şey düzelecek mi? ➡️Mehdi as. zamanında insanlar kaç gruba ayrılacaklar? ➡️Ne yapmalıyız ? 2- Bu akşamki manevi toplantıda Manevi komutanlarımızdan Emir Sultan Hz. Hocamıza Mehdi as soruldu. Kendisi de sorulara şu karşılığı verdi: "Mehdi (as) geldiğinde insanlar ona uyacaklar mı?" 3- Efendimiz asv geldiğinde bile gördükleri halde inanmadılar. Sizler Onun ümmeti değil misiniz ? Peygamberimiz varken, onu örnek almak varken Hz.Kuran varken “biz hala Mehdi as’ı bekliyoruz” diyorlar. Halbuki Efendimizin gelişi zaten kıyamet alametidir, en büyüğüdür. 4- Mehdi as. In gelişi buradaki inancı ve yaşayışı bir anda değiştirecek gibi düşünüyorsunuz oysaki değiştirmeyecek. İnanan yine inanacak, inanamayan yine inanmayacak. İnananlar da 3 gruba ayrılacak ⤵️ 5- ➡️1.grupta; Geldiğini bilecek, duyacak; inanmayacak, ”O değildir” diyecek. Üstelik müslüman bunlar
Okur1anne
Siz siz olun ve bilin ki ; Allahu Teala'nın size ihtiyacı yok, Rasullullah'ın size ihtiyacı yok. Sizin Yüce Allah’a ihtiyacınız var. 18- Karınca ateşe su taşırken söndüremeyeceğini bilmiyor muydu? Elbette biliyordu. Neden su taşırdı? Tarafı belli olsun diye! İşte siz tarafınızı bulun diye Deccalin adamları açık açık ortada konuşuyor her şeyi. 19- Buna rağmen siz doğruyu tercih etmediğinizde Allahu Teala meleklerine yazdırıyor her şeyi. Belgeletiyor, delillendiriyor. Bu deliller, sesler, görüntüler size sorulacak. Kendinizi kandırmayın! 20- Bekleyiş odur ki; Allahtır (CC), Ona ulaşmaktır. Arada her şey köprüdür. Siz öyle su taşıyın ki; karınca misali Allahu Tealaya ağzınızda bir damla suyla gidin. O su ki; sünnetler olsun, o su ki; Hz. Kuran olsun. Yani imanınız olsun… 21- Bu çok kıymetli nasihatleri veren Manevi komutanımız Emir Sultan Hz. hocamızdan, bize ulaştıran Mustafa hocamızdan Rabbimiz razı olsun !
https://t.me/synergy_kendiyas_hal_ilmi
SOYDAN KALP GÖZÜ ÖZELLİĞİ: 1- Birtakım insanlar diğerlerinin göremediklerini görüyor, algılıyorlar. ➡️Gören neden görüyor? Görmeyen neden göremiyor? ➡️Görenlerin durumu normal ise görmeyenlerde ne kusur var? ➡️Görülmesi gerekmiyor ise görenlerde ne kusur var? 2- ➡️Görülmesi gerekmiyor ise görenlerde ne kusur var? Bu durum nerden kaynaklanıyor? Bunun gibi bir çok soru için istihareler yapıp bunları anlamaya çalıştık. Anlayabildiklerimizi bu güne kadar kısım kısım anlatmaya çalıştık. Şimdi bunları özetlemeye çalışalım: 3- İnançlı ya da değil, kimi kullar diğerlerinde olmayan ses, görüntü ya da kişiye usb gibi bağlanarak karşısındakinin halini algılama, tayyi mekan yapma gibi özelliklere sahiptir. 📌Biz bunları “kalp gözü açık kişiler” olarak tanımlıyoruz. 4- Yaptığımız istihareler neticesinde bu özelliklerin soydan geldiğini, temelde de peygamberlerin soylarına dayandığı bilgisini aldık. Bunu şöyle açıklayalım: Peygamberlik nişanı ayrı bir şeydir. 5- Nübüvvet Hz. Adem AS'dan başlayarak Efendimiz ASV'a kadar geldi ancak biliyoruz ki efendimizden önceki peygamberlerin başka evlatları da var idi 📌Kalp gözü açıklığı peygamberlerin nişanesinin geçtiği evladı dışındaki soylarından devam eden genetik esaslı farklı özelliklerdir 6- Sözgelimi Yahudilere çok peygamber gelmiştir. Yahudiler bugün imanlı değiller ama yine de soydan genetik olarak bu özellikleri çoktur.
Okur1anne
Synergy Kendiyas: Herkesin feraseti, kalp gözü açıklığı farklı seviyelerde olabilir. Kimi tayyi mekan yaparken kimi de sadece niyet edip yatar, ruhu göreve gider. Bu çok önemli değil, herkes aynı noktaya gelsin de demiyoruz. Önemli olan bunun bilincine varıp uyanmak, rıza için bir yol tutturmak. Eğer ortada "size yapıldığı söylenen" bir sihir/büyü durumu varsa -istisnalar hariç- bu sizin kendi hatalarınızdan kaynaklıdır. Örneğin okuduğunuz belalar, beddualar kendi üzerinize dönmüştür ya da işlediğiniz günahlar nedeniyle açtığınız kapılardan giren musallatları görürler Bilmemiz gereken ilk ve en önemli husus şudur: Kim ne yapmak isterse istesin, "şeytanın kendisi dahi olsa" manevi kapılarınız hasarlı, açık olmadığı müddetçe size etki etmez ! Bu manevi kalkan da ancak kişini kendi veya soyunun hataları ile yara alır, Gittiğimiz yanlış adreslerden aldığımız yanlış bilgi ile "Bana sihir/büyü yapmışlar" diyerek birilerini suçluyor, iftira ediyoruz. Yaşadığımız her sıkıntının altında sebebi, suçu kendimiz yerine başkalarında arıyoruz. Hiç düşündük mü, acaba işin aslı öyle mi?
https://t.me/synergy_kendiyas_hal_ilmi
📌LEDUN (HAL) İLMİ BENDE VAR MI, SAHİP OLABİLİR MİYİM, NE YAPMALIYIM? 1- Bir önceki serimizde Ledun ilmini neden herkese anlatmamız gerektiğini yazmış, "bende var mı, nasıl anlarım, sahip olabilir miyim" gibi bir çok dönüş almıştık. Bu seride ise bunlara cevap vermeye çalışacağız 2- Ledun ilmi, diğer tüm ilimleri içinde, altında barındıran en tepedeki çatı ilmidir. Bu ilmin de farklı dereceleri ve yetkileri vardır. Bu ilme sahip olan 3 tip kul vardır: ➡️Kendi de bilmez, Halk da bilmez ➡️Kendi bilir-Halk bilmez ➡️Kendi de bilir, Halk da bilir 3- Öncelikle; 📌Bu ilim Rabbimizin lütfu ve ikramıdır. 📌Özellikle ahir zaman olması hasebiyle; Herkeste az ya da çok bu ilimden bir nebze vardır. 📌Feraset sahibi ve duası makbul kişiler Allah rızası için gayret ile bu ilimden bir pay alabilir. 4- Unutmayalım: Çokça zikir çekmek bu ilme vakıf olma sebebi değildir. Olanı temizler ancak bu ilimin verilmesinde etken değildir. Ritüeller zikirler vs bu ilmi getirmediği gibi şeytani hattın açılmasına da sebep olmaktadır. Dikkat edilmesi gereken; Allah rızasını kaçırmamaktır
Okur1anne
16- Bir de bu ilmi reddeden, "verilseydi bize verilirdi" diye dudak büken, kibir yapan taassup sahibi ilim ehli bir grup var ama şu an bizim konumuz onlar değil. Bir çok Allah dostu büyük evliyaya bu muamele yapıldıktan sonra bizler gibi sıradan kullar için normal karşılıyoruz 17 Peki ne yapalım? 📌MANEVİ ORDUYA KATILMA NİYETİ: Öncelikle SADECE Rabbimizin rızası için gayrete ve manevi orduya katılmaya niyet etmeli 📌İMAN TASHİHİ: İmanımızı kontrol ve tashih edip varsa eksikleri tamamlama yönünde gayret etmeli Amel konusunda da gayretimizi arttırmalıyız 18- 📌SALİH AMEL, NEFS KONTROLÜ: Emir ve yasaklara, farz sünnet ibadetlere dikkat edilmesi, Allah rızası için herkese hakların helal edilmesi, merhamet sahibi olunması, elden geldiği kadar maddi manevi hayır hasenat yapılarak, kötü tavır ve davranışlardan, 19- 📌Gıybet dedikodu, bela beddua gibi, eşe, aileye, çalışana, konu komşuya zulüm ve hak yeme gibi rızaya uygun olmayan hal ve hareketlerden uzak durularak nefsin kontrol edilmesi gerekir. 20- 📌"Tebliğ paketi" olarak isimlendirdiğimiz dosyadaki tavsiyelerin uygulanarak hattın temiz ve maneviyat kontrolüne girmesi, kontrolünde kalmasının sağlanmasına gayret edilmelidir. 21- 📌MANEVİ HATTIM VAR, RAHMANİ Mİ ŞEYTANİ Mİ OLDUĞUNU NASIL ANLAYACAĞIM? Manevi hattın açık olması, şeytani hatta da kapılma ihtimalini doğuracağı için bu konuda da çok dikkatli olmak gerekir. Unutulmalı ki; Asıl olan Kalbe gelendir. Kalp gözünün açık olmasıdır. 22- Burada en tehlikedeki, risk altındaki grup görüntüsü açık olanlardır. Bu grubun bir kısmının epifiz bezi üzerinden 3.göz temelli algıları açılmıştır. Kontrollü rüya ya da uyanık halde sesler görüntüler algılayabilir, görebilirler. Şizofreni bipolar hastaları ekseri böyledir 23- Rahmani manevi hat ile diğerini şöyle açıklayalım: Televizyon izlediğinizi düşünün, kumandanız da var ancak yayın ve kanallara istenildiği gibi müdahale edilebiliyor ya da siz fark etmeden kanal değiştiriliyor. Doğru bir kanalda olduğunuzu zannediyorsunuz ama aslında değil 24- Maneviyat kontrolündeki hat ise şifreli bir decoder gibidir ve dışarıdan girilemez. Yayın temiz ve katışıksızdır. Hattın kontrolü görüntüde değil kalptedir. Ta ki siz Rızaya uygun olmayan hal ve hareketlerle şifreyi elinizle vermezseniz. İşte o zaman kanal yine karışabilir 25- Çokça görüyoruz ki; şeytan algısı açık olan kulları olduğundan farklı görünerek, farklı göstererek kandırıyor. "Manevi hocam var, hüddam hocam var" diyen bir sürü insan aslında kendisine evliya kılığında görünen bir ifrit ile irtibatta. Görüntüye baktıkları için yanılıyorlar 26- Hal böyle olunca da şeytani ordu; görüntüye kanan ve bu kalp gözü yolu ile analiz ve teyit etme imkânı olmayan, Rahmana hizmet ediyorum zanneden kişiyi fark ettirmeden şeytana yönlendiriyor. İmanını zedeliyor 27- Müslümanların feraset sahibi olması ve bu vesile ile basiret ve nihayetinde hikmet sahibi de olarak gönülden geleni anlayabilmesi şeytan ve ordusunun işine gelmeyecek sizi yolunuzdan çevirmek için türlü oyunlar oynayacaklardır. Hatta en yakınlarınız bile karşı çıkacaktır 28- Bu noktada hatların karışmaması için yukarıda saydıklarımızı vazgeçmeksizin uygulamaya, büyük beklentilere kapılmadan ve acele etmeden sırf rıza için dua, niyet ve gayret etmeye devam etmelidir. Doğrusunu Rabbimiz bilir. 29- Rabbimiz cümlemizi kıyamete kadar, izin verdiği tüm alemlerde göreve kabul buyursun. Amin