є∂α

- İyi ki ölüm var! _
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- “Ve Allah imkansız sandığın bir şeye hükmedecek.” _
“ Kendimiz mahrum bırakmışızdır; kendimizi, kendimizden.. Sezai Karakoç
“ İçimde, insanlardan kaçma, kabuğuma çekilme isteği var. Her şey gözüme çok çirkin görünüyor. _
Alıntı
- “Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu. Çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum.” Fyodor Dostoyevski