Bence kitapları okuma zamanlarımız birer tevafuk birer doğru karşılaşma zamanları. Bazı kitapları hep okumak isteriz ama bir türlü başlayamayız hep birşey çıkar erteleriz. Çok sonra okuyabiliriz o kitabı. Belki o kitap doğru zamanda okunmayı bekliyordur :)