1okur.

1okur.
@okurr_1
“Eğer bir dış etken sizi üzerse, duyduğunuz acı o şeyin kendisinden değil, sizin ona verdiğiniz değerden geliyordur, onu da her an ortadan kaldırma gücünüz vardır.” Diyor Marcus Aurelius. Dünya verdiğim değer kadar var. Hayyam haklı; “Ben varım diye var dünya, ben yok; o da yok.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hâlâ yalnız mısın? Sadece özgür Peki ya mutsuz? Sadece alışmış Peki ya âşık? Sadece eksik Peki ya sen? Hâlâ, bekliyor musun? Beklemek, şimdi hiç duymayan birine Dünyanın en güzel şarkısını Söylemek kadar anlamsız Peki ya umut? Umut yok youtu.be/CBxOAFrsyxA