Kübra

9/10
·288 syf.··
2024 41. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ağustos 2024 22:37
reverse harem (bir kızın birden fazla erkekle etkileşim içinde olması, erkekler için olan haremin tersi anlamında) Fantastik, özel yetenekler Yetişkin içerik Üniversite ortamı Kitabın neyini yorumlayacağımı şaşırdım resmen çünkü hani bitti ve ben bakakaldım. Resmen sanki okuma sürecimde sadece zevk hissetmiş gibiyim de başka bir şey düşünemiyorum modundayım. Reverse harem durumunu bilerek başlanması gerektiğini düşünüyorum çünkü bu kitaba romantik duygularla başlayan biri, kitaptan nefret eder. 5 erkeğimiz var, hepsiyle ayrı ayrı kurduğumuz duygusal etkileşimler var, hatta bunun işlenişini o kadar beğendim ki! Durumun fantastiklik yönü çok oturtulmuştu ve kafamda asla havada kalmadı. Temele baktığımızda hepsi kadın karaktere ait, Oli de onlara. Aralarındaki bağ fiziksel bir organ gibi ve bu çok güzel anlatılıyor, duygusal olarak da. Dili çok akıcı, kurgunun akışı da çok dinamik olduğu için asla sıkılmadım. Konuşma dili, arada bir mahallemsi bir hâle döndü gibi oldu, o biraz düşüktü. Bunun dışında akışta mutlaka bir bağımız yanımızda oluyordu, keyifsss Oli ve Nox arasında olan bir şeyden sonra Oli’nin aklama düşünceleri yüzünden çok rahatsız oldum sadece. Bunun dışında bağlarımızı sevdim ama en nefret ettiğim Nox şu an. Gryphon> Atlas> Gabe> North> Nox şeklinde hissediyorum. Bu kitapta Oli’ye nasıl davrandılarsa ben de onları o kadar sevdim şahsen. Hak etmedi bazıları sevilmeyi
Kopuk BağlarJ. Bree · Olimpos Yayınları · 2024828 okunma
Reklam

Kübra

, bir kitap okudu
9/10
·288 syf.··
3 günde okudu
·
2024 41. kitabı
J. Bree
7.2/10 · 828 okunma
9/10
·352 syf.··
2024 40. kitabı
Tehlikeli bir yere mi düştük? Abla tehlike BİZİZ Ana kadın karaktere BA YIL DIM! Benim için kesinlikle antikahraman seviyesinde İyi olmaya çalışan ama kötü olması gerekirse de olur ve herkesi mahvedebilecek seviyede! Çığlık attırdı bana Kitabı en çok sevme sebebim zaten Millie. Özellikle son 150 sayfada sevdim zaten. İlk 100 sayfa biraz nereye düştüm modunda okudum ve çok gerildim. Her yeni bir şey fark ettiğimizde “hadi kızım kaçalım” modundaydım ama Millie tabi ki öyle bir şey yapamazdı çünkü şartlı tahliye olduğu için uyum içinde bir işte çalışmak zorundaydı ve onu alan hiçbir yer yoktu. Hapse dönmemek için kalmaya mecburdu yani. Ama bazı davranışlarını da hiç sevmedim… son 150’ye kadar. Son 150 benim tabum hahahahaha 200’e kadar ne olacağını anladım ve kabaca düşündüğüm her şey oldu. Ama ben yine de zevk aldım. Genel hatlarıyla bence kurgu çok iyi. Tahmin edilebilir ama bu benim hislerimi değiştirmedi. Son 150 sayfaysa… Yani ne desem az kalır. Ama bağımlı oldum Millie’ye. Onu okumam lazım. Hele son sahneden sonra o ne yapsa görmem lazım, bir haz. Ve bahçıvanımız Enzo Çok sık okuduğum bir tür değil ama bu kadın karakter için serinin tüm kitaplarını okuyacağım. Uyarı da geçeyim, ileri düzeyde klostrofobiniz varsa okurken çok rahatsız hissedeceğiniz anlar olabilir, tetikleyici.
HizmetçiFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 202311,5bin okunma