esra

esra
@okuyankz
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki kahramanları semtimde bulamayışım değil miydi? -Sabahattin Ali-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanı ısıran ve sokan kitaplar okumalıyız. Okuduğumuz kitap bir yumruk indirerek bizi uyandırmıyorsa ne işe yarar... -Franz Kafka-