Burası yıllardır kullandığım hem kitaplığımın dijital kaydını sağladığım hem de son dönemde okunan kitapları takip ettiğim bir uygulamaydı. Uzun zamandır anasayfaya girmeyip kayıt tutup çıkıyordum. Lakin büyük hüsrana uğradım. Kahve fotoğrafları, özlü sözler, ekran görüntüleri, kullanımıyla bağdaştıramadığım tartışma forumlarıyla adeta diğer popüler uygulamaların karışımı haline gelen bir uygulamaya dönmüş. Şaşkınlığımı ve üzgünlüğümü ifade edemiyorum ne yazık ki…